Τα σημερινά θέματα ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά δεδομένου ότι η ύλη είχε μειωθεί αρκετά και στην ουσία αποτελούνταν από 5 κεφάλαια.
Τα θέματα έκρυβαν παγίδες και σε πολλές περιπτώσεις οι εκφωνήσεις των θεμάτων δυσκόλεψαν τους υποψηφίους.
Συγκεκριμένα:
Στο θέμα Α:
Α1. Ήταν σωστό λάθος που οι υποψήφιοι μπορούσαν σχετικά εύκολα να απαντήσουν στις ερωτήσεις.
Α2. Έπρεπε οι υποψήφιοι για το κάθε ένα από τα 3 τμήματα προγράμματος να απαντήσουν πόσες επαναλήψεις θα γίνουν όμως και τα τρία τμήματα προγράμματος έκρυβαν παγίδες που εύκολα θα μπορούσαν να δυσκολέψουν τους εξεταζόμενους.
Α3. Οι υποψήφιοι έπρεπε για κάθε μία από τις παρακάτω εκφράσεις να γράψουν το σωστό αποτέλεσμα. Έπρεπε όμως να παρατηρήσουν ότι το αποτέλεσμα εκτός από ΑΛΗΘΗΣ Ή ΨΕΥΔΗΣ μπορούσε (όπως σε 3 περιπτωσεις) να είναι και αριθμός.
Στο θέμα Β:
Β1. Συμπλήρωση κενών πάνω στο αλγόριθμο της δυαδικής αναζήτησης. Μεγάλη προσοχή έπρεπε να δώσουν στο δεδομένο της άσκησης ότι τα στοιχεία ήταν διατεταγμένα σε φθίνουσα σειρά και όχι σε αύξουσα όπως έχει το σχολικό βιβλίο. Ενώ τα πρώτα 4 κενά ήταν τα ίδια με του σχολικού βιβλίου τα κενά 5, 6, 7 άλλαζαν.
Β2. Το θέμα Β2 ήταν κλασικό θέμα αφού είχε πέσει παρόμοιο και σε προηγούμενες εξετάσεις. Ιδιαίτερη προσοχή χρειαζόταν ότι η μεταβλητή y ήταν global και επηρεάζει τα αποτελέσματα που θα εμφανίζονταν.
Β3. Οι υποψήφιοι έπρεπε να φτιάξουν μια συνάρτηση που έπρεπε να επιτελεί μια συγκεκριμένη λειτουργία. Δεν υπήρχε κάποια συγκεκριμένη παγίδα.
Τα θέματα Γ και Δ σαν μεθοδολογίες δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολες. Το πιο δύσκολο ήταν οι υποψήφιοι να καταλάβουν 100% τα δεδομένα και τα ζητούμενα της κάθε άσκησης..
Ιδιαίτερα στο θέμα Δ3 για διευκόλυνση των υποψηφίων καλό θα ήταν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν την μεθοδολογία της ταξινόμησης για να μπορούν να βρουν πιο εύκολα τους 3 υποψηφίους με την μεγαλύτερη βαθμολογία.
Ανδρουλάκης Άγγελος .