Τα φετινά θέματα Φυσικής κρίνονται αρκετά απαιτητικά, κάλυπταν σχεδόν ολόκληρο το εύρος της διδακτέας ύλης και ήταν σαφώς διατυπωμένα. Η μεγάλη έκταση των λύσεων, το υψηλό επίπεδο δυσκολίας κάποιων υποερωτημάτων και οι πολλοί μαθηματικοί υπολογισμοί , ίσως δεν επέτρεψαν χρονικά πολλούς υποψηφίους να αντιμετωπίσουν όλα τα θέματα.
Αναλυτικά:
Θέμα Α:
Τυπικό θέμα θεωρίας χωρίς δυσκολίες και ασάφειες.Καλή γνώση της διαστατικής ανάλυσης στο Α5-α.
Θέμα Β:
Β1. Εύκολο ζήτημα κύλισης χωρίς ολίσθηση τροχού, από τα πλέον κλασσικά.
Β2. Ζήτημα εύκολα αντιμετωπίσιμο από την πλειοψηφία των μαθητών, με πολλούς όμως υπολογισμούς.
Β3. Μία άσκηση στη θεωρία!!! Αρκετά απαιτητικό θέμα που προϋποθέτει πολύ καλή γνώση της θεωρίας των ρευστών, αλλά και της οριζόντιας βολής από την Β’ Λυκείου.
Θέμα Γ:
Άσκηση αυξημένης δυσκολίας για θέμα Γ, από το νέο-εισελθέν κεφάλαιο του Ηλεκτρομαγνητισμού. Ειδικά το υποερώτημα Γ4 προϋποθέτει αρκετή εξοικείωση με την θεωρία των κυκλωμάτων της Φυσικής γενικής παιδείας της Β’ Λυκείου, που τόσο έχει απαξιωθεί.
Θέμα Δ:
Συνδυαστική άσκηση ισορροπίας στερεού με πλαστική κρούση και ταλάντωση σε κεκλιμένο επίπεδο. 3 ασκήσεις σε 1. Τα ερωτήματα πάντως ήταν από τα πλέον κλασσικά, δεν έκρυβαν παγίδες και λύνονταν με εφαρμογή μεθοδολογιών που ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής είχε σίγουρα χρησιμοποιήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Το ζητούμενο στο θέμα αυτό, είναι αν ο χρόνος επαρκούσε για την επίλυσή του.
Σαββίδης Μίλτος.